کرمانشاه؛

آیت اله رفسنجانی یار و فرزند امام راحل

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی از هر نظر مرد جامعی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت الاسلام محمد حجتی گفت: مرحوم آیت اله هاشمی رفسنجانی دارای روح آرامی بود و هر مسئولیتی که به ایشان محول می شد، با آرامش، قدرت و طمانینه انجام می گرفت.


 وی ادامه داد: ایشان در مقابل ناملایمات صبور و بردبار بود و بر تمامی مشکلاتی که پیش می آمد ایستادگی می کرد. آیت اله هاشمی در جایگاه امام جمعه، خطیبی توانمند بود. در جبهه، سربازی فداکار بود. در مقام قضاوت، قاضی خوبی بود. در مقام دوستی، فردی با صفا بود و در مقابل دشمنان هرگز به آنها میدان نمی داد.

 امام جمعه موقت کرمانشاه اظهارکرد: ایشان بیش از هر کسی علاقمند به دوام و بقای نظام بود و عشق و علاقه ایشان به مقام معظم رهبری بی نظیر و مثال زدنی بود و مقام معظم رهبری نیز با آن پیامی که برای درگذشت ایشان ابلاغ فرمودند در واقع قضیه را تمام کردند و در واقع همه ملت ایران دیدند که چگونه مسئولین این نظام در کنار هم اند.

 وی تاکید کرد: پیامی را که مقام معظم رهبری در پی رحلت آیت اله هاشمی صادر کردند، بسیار شبیه به پیام حضرت علی(ع) برای مالک اشتر بود.

 حجتی خاطرنشان کرد: آیت اله هاشمی در تمام طول دوران انقلاب مسئولیت های بسیار سنگینی را پذیرفتند که از جمله آنها می توان به وزارت کشور، دو دوره ریاست مجلس شورای اسلامی، دو دوره ریاست جمهوری، معاونت فرماندهی کل قوا و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.

 امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی مانند برادری فداکار و خدمتگذار در خدمت مقام معظم رهبری بود.ایشان فردی دین آشنا، مذهب آشنا و به زمانه آشنا بود و همچنین سیاستمداری به نام و کهنه کار بود.

 امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: ایشان یار و فرزند امام راحل(ره) بود و لذا خداوند تبارک و تعالی جایگاه ایشان را در کنار بارگاه ملوکتی امام راحل (ره) نهاد.

انتهای پیام/ز
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.