جمشیدی:قرارداد رفیعی قانونی است/آماده ارائه مستندات هستیم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: ابلاغیه ای مبنی بر شکایت باشگاه فولاد بابت قرارداد سروش رفیعی دریافت نکردیم اما این موضوع را پیگیری می کنیم.

علی جمشیدی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: باشگاه فولاد خوزستان امروز به طور رسمی شکایت خود بابت قراداد سروش رفیعی با این تیم به کمیته انضباطی ارائه کرد اما ابلاغیه ای هنوز به باشگاه ارسال نشده است.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال مسئولان باشگاه پرسپولیس با اطلاع از اینکه سروش رفیعی بازیکن آزاد است با این بازیکن قرارداد بستند و اقدامشان غیر قانونی نبوده است. براین اساس مدارک و مستندات خود بابت عقد قرارداد قانونی با رفیعی به کمیته انضباطی می دهیم تا این کمیته تصمیم قطعی را در این خصوص بگیرد. 

معاون حقوقی پرسپولیس درباره اینکه فولادی ها معتقدند 38 روز از قرارداد رفیعی باقی مانده است، بیان کرد: تا زمانی که نامه شکایت فولادی ها به دستمان نرسد امکان پاسخگویی درباره ادعای آنها وجود ندارد. به هر حال ما تابع رای کمیته انضباطی هستیم و مشکلی در این خصوص نداریم. 

وی در پایان درباره اعتراض باشگاه ذوب آهن بابت حق رشد مسلمان خاطر نشان کرد: در حال بررسی ادعای ذوبی ها بابت پرداخت حق رشد مسلمان هستیم و به تعهداتمان در قبال این بازیکن پایبند خواهیم بود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار