اردبیل؛

ارائه خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم اردبیل

مدیر عامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل گفت: خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم و روستایی اردبیل ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام غیبی در نشست با مسئولان سازمانهای مردم‌نهاد اردبیل اظهار داشت: سازمان هلال احمر خود یک موسسه بوده که فعالیتهای مختلفی در چارچوب اهداف تعریف شده در اساسنامه به نمایش می گذارد.

وی افزود: ارتقای حوزه خدمات درمانی و سلامت در طول 5 سال اخیر از جمله تشکیل تیمهای درمان اضطراری در وقوع حوادث، داروهای رایگان و درمان رایگان، تجهیز مراکز درمانی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی و دوشیفت کردن استقرار پزشکان به صورت 8 ساعته در داروخانه هلال احمر از بارزترین فعالیتهای سازمان هلال احمر در این حوزه است.

مدیر عامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: احداث پایگاههای اردبیل- سرچم، بیله‌سوار- خروسلو، بیله‌سوار- جعفرآباد، اردبیل- مغان، اردبیل – مشگین‌شهر و اردبیل – سرعین در مجموع یک هزار و 548 متر در طول 5 سال اخیر احداث شده‌اند در حالی که قبلا نیروهای امدادی در کانکس استقرار داشتند.

غیبی گفت: احداث ساختمان اداری نمین، احداث محل نگهداری سگهای تجسس که به تعداد سه مورد برای نخستین بار خریداری شده که 4 مربی نیز به آنها آموزش می‌دهند، احداث سالن ورزشی توپی و بدنسازی، اردوگاه فرهنگی و امدادی شهرستان نیر و خوابگاه شهرستان نیر از اقدامات مطلوب هلال احمر به شمار می‌رود.

وی احداث مجتمع اداری و تجاری نبش ایستگاه سرعین در 50 هزار مترمربع و ساختمان یک هزار و 200 متری مشگین‌شهر و نیز احداث انبار امدادی بیله‌سوار، گرمی و پارس‌آباد به متراژ یک هزار و 630 متر مربع و نیز انبار امدادی شهرستان کوثر که در حال احداث است، امداد هوایی و آشیانه بالگرد و پد موقت را از دیگر اقدامات این سازمان در چند ساله اخیر عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.