اهواز؛

حضور ماندگارمردم ایران در تمام عرصه‌ها

امام جمعه شوشترگفت: مردم ایران اسلامی با توجه و شناخت و بهره‌گیری ازنظریات و رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنین حضوری ماندگار در تمام عرصه‌های داخلی سد راه دشمن شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله سلیمانی ،امام جمعه شوشتر بیان داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور در تمام عرصه‌های اسلامی و انقلابی نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی گفت: در سال‌های اخیر متناسب با رشد و گسترش نقش روحانیت در جامعه دشمن تلاش‌های گسترده‌ای برای آسیب به جایگاه و نفوذ روحانیت در جامعه داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله سلیمانی افزود: دشمنان همیشه با ایجاد تفرقه به  دنبال دستیابی به اهداف شوم خود هستند اما مردم ایران اسلامی با توجه و شناخت و بهره‌گیری از نظریات و رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنین حضوری ماندگار در تمام عرصه‌های داخلی سد راه دشمن شده‌اند.

امام جمعه شوشتر عنوان کرد: وحدت مهم‌ترین عرصه برای شکست و مقابله با دشمنان اسلام است، طراحی‌های صورت گرفته در این عرصه با هدف تضعیف انقلاب بوده که حضور پرشور مردم در آیین خاکسپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمونه‌ای از این وحدت است.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تمام توجه‌اش به مردم، انقلاب، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و با بررسی حوادث و حماسه‌های دوران شکوهمند پیروزی و حیات انقلاب اسلامی این نقش و جایگاه را بیش از گذشته مشخص می‌کند به همین جهت ما باید نسبت به استمرار الگوی عملی و اعتقادی ایشان به ولایت  توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار