ساری،

مرگ 65 نفر به علت حوادث ناشی از کار

65 نفر به علت حوادث ناشی از کار 9 ماه امسال در مازندران جان خود را از دست دادند.

دكتر علی عباسی مدير كل پزشكی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: 65 نفر بر اثر حوادث كار 9 ماه امسال در مازندران جان خود را از دست دادند كه این رقم در مقايسه با مدت مشابه پاراسل 13 درصد کاهش داشت.

وی افزود: بر اساس آمارهای مراکز پزشكی قانونی استان در 9 ماه امسال به ترتیب شهرستان آمل با 12 مورد ، بابل با 8 مورد و ساری و میاندرود با 7 مورد بیشترین موارد مرگ ناشی از حوادث كار را داشتند.

دکتر عباسی گفت: بر اساس اين گزارش عمده دلايل مرگ افراد در حوادث كار مربوط به سقوط از بلندی با 34 نفر و پس از آن برق گرفتگی با 18 و برخورد جسم سخت با 10 و سایر با 3 مورد در رتبه بعدی قرار دادند.

مدير كل پزشكی قانونی مازندران افزود: بر اساس تفکیک ماه شهریور با 15 مورد و مرداد با 14 بیشترین و تیر ماه با 3 مورد کمترین آمار فوتی در آن به ثبت رسید.

دکتر عباسی گفت: سنین 21 تا 40 سال با 20 مود دارای بیشترین فوتی و بیش از 61 سال با 3 فوتی کمترین آمار را داشتند.

وی با بیان اینکه از تعداد 65 مورد فوتی 55 نفر متاهل و ما بقی مجرد هستند، افزود: 59 نفر از فوت شدگان حوادث کار در 9 ماه امسال دارای ملیت ایرانی و بقیه غیر ایرانی هستند.

مدير كل پزشكی قانونی مازندران گفت: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان تعداد 694 نفر مصدوم ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد 654 نفر مرد و بقیه زن هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار