اردبیل؛

برخورداری 60 درصد روستاهای ارشق مشگین‌‌شهر از آب شرب سالم

فرماندار مشگین‌شهر گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده ۶۰ درصد روستاهای بخش ارشق مشگین‌شهر از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رحیمی‌زاد افزود: با برنامه‌ریزیهای انجام شده 60 درصد روستاهای بخش ارشق مشگین‌شهر از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد و مهمترین اولویت ما آبرسانی به روستاهای ارشق است که در این زمینه اقدامات بسیار اساسی توسط نماینده مردم مشگین‌شهر، فرمانداری و بخشداری ارشق انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال‌حاضر برنامه‌ریزی برای آبرسانی به روستاهای بخش ارشق مشگین‌شهر از مجتمع دره‌بیگلو انجام شده است، گفت: دهه فجر امسال در نظر داریم 9 روستای بخش ارشق مشگین‌شهر را از نعمت آب شرب برخوردار سازیم که مراسم افتتاحیه این آبرسانی با حضور مسئولان استان و مردم ارشق برگزار می‌شود.

فرماندار مشگین‌شهر از تامین اعتبارات لازم برای آبرسانی به روستاهای ارشق از مجتمع دره‌بیگلو خبر داد و افزود: در این زمینه بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار تامین شده و عملیات آبرسانی به بخش ارشق مشگین‌شهر سیر صعودی به خود گرفته است.

رحیمی‌زاد بیان کرد: با برخورداری 9 روستای بخش ارشق از نعمت آب شرب سالم 40 درصد روستاهای این بخش از آب شرب بهره‌مند می‌شوند و در صدد هستیم در آینده نزدیک 5 روستای بخش ارشق را نیز از آب شرب برخوردار سازیم و با اتمام این عملیات 60 درصد روستاهای بخش ارشق مشگین‌شهر آبرسانی می‌شوند.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات و دغدغه‌های مردم ارشق آبرسانی است که در این راستا نماینده مردم مشگین‌شهر، فرمانداری و بخشداری ارشق تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند دغدغه و نگرانی مردم را برطرف کنند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.