همدان؛

82 بیمار سخت ‌درمان همدان تحت پوشش طرح سخاوت

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: 82 بیمار سخت ‌درمان همدان تحت پوشش طرح سخاوت قرار دارند.

82 بیمار سخت ‌درمان همدان تحت پوشش طرح سخاوت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری صفت اظهار کرد: این تعداد بیمار سخت درمان از سوی 87 خیر سلامت در قالب طرح سخاوت مورد حمایت قرار دارند.

وی اضافه کرد: حامیان کمک های مالی مورد تعهد خود را به همراه نام بیمار مورد حمایت به حساب مجمع خیران سلامت واریز می‌ کنند و آن مبلغ با مدیریت امور مددکاری مجمع به بیماران در قبال فاکتور درمانی پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: حامیان حتی می‌ توانند از نزدیک با سایر مشکلات بیماران آشنا شوند و در حد توان نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

شاکری صفت با بیان اینکه اجرای طرح سخاوت از رمضان سال گذشته در همدان آغاز شد افزود: در این طرح هر یک از افراد نیکوکار با توجه به توانایی مالی خود می‌توانند هزینه‌ های درمان ماهیانه یک یا چند بیمار نیازمند را برای یک دوره زمانی حداقل یک ساله پرداخت کنند.

وی به تصویب پرداخت 220 میلیون ریال کمک بلاعوض به بیماران سخت ‌درمان از سوی مجمع خیرین سلامت همدان اشاره کرد و گفت: سه فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش 90 میلیون ریال نیز به بیماران سخت ‌درمان پرداخت می ‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح سخاوت بهترین روش برای کمک به درمان نیازمندان در این استان است، یادآور شد: این طرح در جذب و هدایت مشارکت خیران سلامت تاثیر بسزایی داشته است.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از چهار میلیارد ریال از سوی خیرین مجمع سلامت همدان به بیماران نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.