شهرکرد؛

آیت الله هاشمی سرباز فداکار و رهرو ثابت قدم مقام معظم رهبری بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی سربازی فداکار و رهروی ثابت قدم برای مقام معظم رهبری بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی با تسلیت رحلت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این مبارز انقلابی مالک اشتری برای امام خمینی (ره) و جمهوری اسلامی و بعد از ارتحال امام نیز سربازی فداکار و رهروی ثابت قدم برای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تا آخرین لحظات زندگی بود.

وی با تأکید بر اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی پشتوانه قوی برای امام راحل (ره)، انقلاب و رهبری و خار چشم دشمنان محسوب می شد افزود: ایشان فقیه و مجتهدی انقلابی و کم نظیر و انسانی بسیار رئوف، دلسوز و مردمی، و سیاستمداری تیزهوش، صادق و صبور بود.

مرتضوی ادامه داد: حضرت آیت الله هاشمی یار دیرین امام و رهبری و سرمایه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی و انسانی بی نظیر در زمینه های مختلفِ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به شمار می رفت.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی از سن ۲۰ سالگی به‌عنوان یک سرباز فداکار در خدمت انقلاب اسلامی بود و در مراحل مختلف، نظام را بر خود و خانواده خود ترجیح می داد گفت: هر کجا نظام و منافع نظام در معرض کوچکترین خدشه ای قرار می گرفت، خود را صادقانه فدای نظام و انقلاب می کرد و در این راستا متحمل سختی های طاقت فرسایی هم شد.

مرتضوی افزود: آیت الله هاشمی شاید به تعبیر مقام معظم رهبری از نظر اجتهادی در بعضی مسائل و زمینه ها اختلاف نظر داشتند، اما همیشه مانند یک مقلد و رهرو، به نظرات رهبری معظم انقلاب عمل کردند و حتی دیگران را به اطاعت از ایشان دعوت می نمود.

وی اضافه کرد: این مبارز فداکار در تمام مسئولیت ها در مراحل مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران، به نحو شایسته و مثل یک سرباز پاک باخته برای اسلام و انقلاب تلاش کردند و عاقبت به خیر شدند.

مرتضوی با بیان اینکه باید با توجه به وحدت، دست از اختلافات برداشت تصریح کرد: همه باید دست در دست هم، فرصت حیات مقام معظم رهبری را مغتنم بشماریم تا ان شاء الله آرزوهای بلند امام (ره) و فقهای بزرگ شیعه که تحقق اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام غدیری است، به دست ایشان در سرتاسر عالم پیاده و نظام مقدس جمهوری اسلامی تا زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) پاینده شود.

گفتنی است: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو مجلس خبرگان رهبری و یار دیرین امام (ره) و رهبری، عصر روز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۹۵ و در سن ۸۲ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران، دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار