تشدید تدابیر امنیتی مربوط به مهاجران در آلمان

دولت آلمان امروز اعلام کرد تدابیر امنیتی را علیه اشخاص خطرناک تشدید می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت آلمان به دنبال حمله­ ماه دسامبر در برلین، امروز اعلام کرد تدابیر امنیتی را علیه اشخاص خطرناک تشدید می کند که از جمله این تدابیر حمل دستبند الکترونیکی و تسریع اخراج متقاضیان پناهندگی است که تقاضای آنها رد شده است.

توماس دومزیر، وزیر کشور آلمان و هایکو ماس، وزیر دادگستری این کشور پیشتر اعلام کردند دولت آلمان همچنین قصد دارد به کشورهایی که از پذیرش نامزدهای تقاضای­ پناهندگی که تقاضای آنها رد شده است امتناع می کنند، فشار وارد کند تا آنها را بپذیرند. دولت آلمان از طریق کاهش یا حذف کمک های اعطایی به توسعه این کشورها، آنها را تحت فشار قرار خواهد داد.­

در حالی که شکاف های امنیتی آشکار شده در مورد انیس عامری، تبعه تونسی عامل حمله برلین در ماه دسامبر، در آلمان خشم شدیدی را برانگیخته است، هایکو ماس اعلام کرد ما می خواهیم هر کاری که لازم است انجام دهیم تا موردی مثل مورد انیس عامری دوباره تکرار نشود.

توماس دومزیر نیز اعلام کرد با این تدابیر که قوانین امنیتی جاری یا قوانین امنیتی در حال تدوین را کامل خواهند کرد، ما می خواهیم سطح امنیتی را بالا ببریم و علامتی قوی به شهروندان خود مخابره کنیم.

وی گفت: در میان این تدابیر ممکن است حمل دستبند الکترونیکی به شمار زیادی از اشخاصی که به طور بالقوه خطرناک به شمار می روند به ویژه به کسانی که بعد از محکوم شدن درباره پرونده ای تروریستی از زندان آزاد شده اند، تحمیل شود.

بازداشت خارجی هایی که در انتظار اخراج از کشور هستند یا برای امنیت ملی خطرناک به شمار می روند یا کسانی که تقاضای پناهندگی آنها رد شده است، تسهیل و نظام مندتر خواهد شد.

در مورد کسانی که تقاضای پناهندگی آنها رد شده است، در صورتی که کشور مبدا آنها از پذیرش آنها در مهلتی سه ماهه امتناع کنند، ممکن است این افراد زندانی شوند.­­



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار