همدان؛

ایجاد سیتی‌سنتر در همدان

شهردار همدان از سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی برای ایجاد سیتی سنتر در زمین پیج زندان همدان توسط سرمایه‌گذار بومی خبر داد.

ایجاد سیتی‌سنتر در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدمصطفی رسولی در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: زمینی به سماحت حدود یک هکتار در پیچ زندان همدان قرار دارد که به متعلق به شرکت مخابرات بوده و چندین سال به صورت مخروبه باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه نقشه‌های برای سرمایه‌گذاری در این زمین آماده شده بود، افزود: چند گزینه سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار گرفته بود تا سرمایه‌گذاری انجام شود که در نهایت یک سرمایه‌گذار توانمند بومی برای این منظور اعلام آمادگی کرد.

رسولی با بیان اینکه سرمایه‌گذار آمادگی ورود و انجام امور مربوط به این پروژه را برای آغاز هر چه سریع‌تر دارد، تصریح کرد: متاسفانه در بدنه شرکت مخابرات همدان اجازه فعالیت برای سرمایه‌گذاری در زمین پیج زندان داده نمی‌شود که در این راستا اقداماتی از نهادهای بالادستی مخابرات در دست پیگیری است.

وی با اعلام اینکه روی درصد مشارکت بین سرمایه‌گذار و مخابرات اختلافاتی وجود دارد که مذاکرات در حال انجام برای توافق نهایی است، اظهار داشت: شهرداری همدان به طور کامل پای کار است و حمایت می‌کند تا این پروژه بزرگ کلید بخورد.

شهردار همدان میزان سرمایه‌گذاری این سرمایه‌گذار بومی برای این پروژه را 400 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ایجاد سیتی سنتر در این منطقه از شهر می‌تواند نیازهای شهروندان همدان را تامین کند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.