کرمان؛

مس مهره های مورد نیازخودراجذب کرده است

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان از همراهی هواداران با تیم مس در بازی شیراز قدردانی کرد.

مس مهره های مورد نیازخودراجذب کرده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدامجد مسعودزاده گفت: برای این پیروزی تشکر ویژه‌ای از کادر فنی و بازیکنان پرتلاش تیم که با توانی دو چندان  سه امتیاز خارج از خانه را کسب کردند، دارم.

وی افزود: از هواداران با غیرت تیم که در شیراز جانانه تیم را تشویق کردند و رنج سفر به این شهر را به عشق تیم خود تحمل کردند تشکر می کنم.

 مسعودزاده با تاکید برتداوم این نتایج خوب گفت: این پیروزی تاثیر به سزایی در روحیه‌ی تیم ما خواهد داشت وقطعا نتایج بهتری در نیم فصل دوم خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه مس تصریح کرد: بر اساس  تصمیمات جمعی که در باشگاه اخذ می‌شود، در بازار نقل و انتقالات  و بر اساس شرایط موجود، مهره‌هایی که مد نظر بوده‌اند را جذب کرده‌ایم و فعالیت در این زمینه ادامه دارد .

مسعود زاده از ورزشکاران دیگر رشته های ورزشی باشگاه نیز قدردانی کرد و گفت: چندی پیش تیم تیراندازی بانوان مس عنوان سومی لیگ برتر را کسب کرد که جای تبریک و تشکر از این عزیزان را دارد و همچنین با شایستگی که تیم مس ب از خود نشان داد زمینه برای حضور جوانان شایسته این تیم در دور بعد بازی‌های لیگ سه فراهم گردید.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد:سایر تیم‌های باشگاه نیز با تمام توان در مسابقات خود حاضر هستند که آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران باشگاه مس را دارم

مسعود زاده با یادی از آیت الله هاشمی درگذشت وی را به مردم استان تسلیت گفت.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار