هفته هفدهم ليگ برتر واليبال؛

جنگ اروميه‌ و نارنجی پوشان برای جايگاه سومی

هفدهمين هفته از ليگ برتر واليبال مردان ايران فردا با برگزاری 6 ديدار پيگيری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران (گرامیداشت شهدای منا)‌ فردا ، چهارشنبه با برگزاری 6 دیدار در تهران، ساری، ارومیه، گنبد و اردكان وارد هفته هفدهم خود خواهد شد.

تیم صدرنشین پیكان تهران در این هفته از مسابقات در خانه والیبال تهران به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت. شاگردان پیمان اكبری به منظور بقا در صدر جدول مسابقات به پیروزی این دیدار خانگی نیاز دارند. این دیدار از ساعت 17 و با قضاوت حمید راهجردیان برگزار خواهد شد.

تیم رده دومی بانك سرمایه در این هفته در اردكان میهمان خاتم خواهد بود. سرمایه‌‌دارها در بازی رفت دو تیم به سختی و با حساب 3 بر 2 مقابل خاتم به برتری رسیده بودند و از دیدار برگشت خود هر 3 امتیاز را می‌خواهند. سالن آیت‌الله خاتمی میزبان این دیدار خواهد بود و ابراهیم فیروزی این دیدار را قضاوت خواهد كرد.

شهرداری ارومیه كه در تمام دیدارهای نیم فصل دوم این مسابقات به پیروزی رسیده است باز هم در غیاب تروایسایی كه این تیم را به دلیل مشكلات مالی ترك كرده است، به میدان خواهد رفت. ارومیه‌ای‌ها این هفته در سالن غدیر این شهر میزبان سایپا تهران هستند. این تیم در دیدار رفت مقابل نارنجی‌پوشان 3 بر صفر مغلوب شده بودند. دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا تهران را مرتضی اكرمی قضاوت می‌كند.

در ساری تیم سازمان عمران این شهر به مصاف شهرداری اراك خواهد رفت و در گنبد ، هاوش میزبان صالحین ورامین خواهد بود. البته بازی تیم هاوش و صالحین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هنوز مشخص نیست هاوشی‌ها در این دیدار حاضر شوند یا خیر. بر اساس برنامه این دیدار در سالن گنبد برگزار خواهد شد و اصغر كاظمی وظیفه قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

**برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15

پارسه تهران – کاله مازندران

ساری، سالن سیدرسول حسینی، ساعت 16

سازمان عمران شهرداری ساری – شهرداری اراک

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16

شهرداری ارومیه – سایپا تهران

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

پیکان تهران – شهرداری تبریز

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 16 و 30

خاتم اردکان – بانک سرمایه

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30

هاوش گنبد – صالحین ورامین


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار