پنتاگون: تعداد خودروهای بمب‌گذاری شده داعش در موصل کمتر شده است/ تروریست‌ها روزهای آخر خود را سپری می‌کنند

وزارت دفاع آمریکا از کاهش تعداد خودروهای بمبگذاری شده گروه تروریستی داعش در موصل خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: ائتلاف بین المللی از ابتدای عملیات موصل تا کنون 134 خودروی بمب گذاری شده متعلق به تروریست های داعش را منهدم کرده است.

جف دیویس، سخنگوی پنتاگون، اعلام کرد: تروریست های داعش تعداد کمتری از خودروهای بمب گذاری شده را برای مقابله با نیروهای عراقی در موصل به کار می برند.

وی استفاده از خودروهای بمب گذاری شده را یکی از شاخص هایی دانست که نشان دهنده سخت شدن روزافزون بقای تروریست ها در دومین شهر بزرگ عراق است.

سخنگوی پنتاگون افزود: ما هم اکنون شاهد کاهش تعداد خودروهای بمب‌گذاری شده نسبت به روزهای اولیه عملیات موصل هستیم.

وی گفت: فرار عناصر داعش از میدان مبارزه  یکی دیگر از شاخص هایی است که سختی های پیش روی گروه تروریستی داعش را نشان می دهد.

جف دیویس افزود: تاکنون شاهد فرار شمار بسیاری از تروریست ها بوده ایم. عناصر تروریستی با فرار از مقرهای خود به دنبال مخفی شده هستند و این گروه تروریستی دریافته است که روزهای آخر خود را در موصل سپری می کند.

وی همچنین به تلاش تروریست ها و استفاده از وسایل ابتدایی برای عبور از رود دجله اشاره و تاکید کرد: گروه تروریستی داعش همزمان با پیشروی نیروهای عراقی، شاهد مقاومت اهالی موصل است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار