آتش سوزی پشت بام یک منزل مسکونی در رشت

آتش سوزی یک واحد مسکونی در رشت توسط یکی از همسایگان تا رسیدن آتش نشانان کنترل شد.

 معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، گفت: ساعت 5:39 امروز آتش سوزی پشت بام منزل مسکونی  به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ۹ دستگاه خودروی اطفایی به همراه ۲۵ آتش نشان از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در دیانتی،۱۶ متری استقلال اعزام شدند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن آتش نشانان دود و شعله از پشت بام یکباب منزل مسکونی که به شدت در حال گسترش بود که مشاهده می شد.

وی در ادامه افزود: به دلیل نزدیکی ایستگاه ۱۲ آتش نشانی به محل حادثه، آتش در کمترین زمان ممکن توسط آتش نشانان مهار و اطفا شد.

مومنی علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام خواند و گفت : این آتش سوزی مصدومی در بر نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی به آشیانه بازگشتند.

همین گزارش حاکی است: آتش در لحظات نخست توسط یکی از همسایگان، بوسیله سه دستگاه خاموش کننده تا حدودی کنترل شده بود که این نکته نشان گر اهمیت وجود خاموش کننده های دستی در پیشگیری از گسترش آتش سوزی ها می باشد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.