معاون استاندار خراسان رضوی:

تکریم مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ،تکریم انقلاب و نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تکریم مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی این بزرگمرد و اسوه مجاهدت، در واقع تکریم انقلاب و نظام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید جواد حسینی عصر امروز در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در مشهد افزود: مرحوم رفسنجانی خدمات کم نظیری به انقلاب اسلامی داشت و در شکل گیری و پیروزی انقلاب و نظام اسلامی صاحب نقش محوری، حایز اهمیت و درخشانی بود و در راستای تلاش برای اعتلا و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی از هیچ تلاش و خدمتی فروگذار نکرد.

وی ادامه داد: این روحانی جلیل القدر با مجاهدتی بی نظیر از تمام داشته های خود برای دفاع از انقلاب، استقلال کشور و جمهوریت نظام گذشت کرد.و

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گنجینه ای عظیم از دانش در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و یار و امین امام خمینی(ره) بود و این اعتقاد و باور به اصل مترقی ولایت فقیه و انقلاب موجب صلابت و استواری بیشتر وی در برابر تمامی دشواریهای راه و خدمت به نظام و کشور شد.

وی افزود: تا جایی که از همان ابتدای انقلاب هدف کین دشمنان و منافقان و منحرفان بود و اما همواره در عهد و پیوندی که با امام خمینی(ره) بسته بود پابرجا و محکم ماند و در این مسیر از تیرهای زهرآگین تهمتها و افتراهای ناروا نهراسید.

حسینی ادامه داد: در همین راستا برای برگزاری مراسم بزرگداشت ویژه و در خور این روحانی جلیل القدر و یار دیرین امام(ره) و رهبری برنامه ریزی های لازم در خراسان رضوی شده است.

وی گفت: بر این اساس مراسم بزرگداشتی به صورت هماهنگ با همکاری بخشهای مختلف از جمله استانداری خراسان رضوی، آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در استان و حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: تکریم مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی این بزرگمرد و اسوه مجاهدت، در واقع تکریم انقلاب و نظام است و بدین منظور همه در مراسم بزرگداشت این مجاهد نستوه مشارکت دارند.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.