قزوین؛

ضرورت استقبال مسئولان از انتقادهای سازنده دانشجویان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت:مدیران و مسئولان دولتی، روسای دانشگاهها و مسئولان هیات های نظارت دانشجویی باید از انتقادهای سازنده دانشجویان استقبال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سید سعید شاهرخی در جلسه کمیسیون امنیت دانشجویی استان افزود : در کرسی های آزاد اندیشی نباید سوالات و شبهات دانشجویان بی پاسخ بماند و مدیران و مسئولان باید توانایی شنیدن انتقادهای تند، دلسوزانه و سازنده را داشته باشند ولی تخریب،توهین و جسارت با هیچ فرهنگی سازگار نیست.

شاهرخی بیان کرد:اگر حرکات و فعالیت های دانشجویان را تهدید فرض کنیم دچار نوعی کج فهمی و کج سلیقگی شده ایم بلکه باید از حضور دانشجویان در صحنه ها ی سیاسی،اجتماعی،فرهنگی به عنوان نوعی فرصت بهره مند شویم .

شاهرخی ادامه داد:خطوط قرمز را قانون تعیین می کند و ملاک ما در تصمیم گیری ها، اقدامات و ایجاد فضاها و بسترهای هم اندیشی و فعالیت باید قانون باشد و برخوردهای سلیقه ای و جناحی نباید درادامه روند کارها تاثیرگذار باشد.

وی دستورالعمل ابلاغی به دانشگاهها را مبنای فعالیت تشکل های دانشجویی اعلام کرد و افزود: صدور مجوزبرای فعالیت ها، انتخاب سخنران ها،برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و کلیه فعالیت های دانشجویی باید در چارچوب قانون انجام شود و هماهنگی با فرمانداری ها در شهرستان ها برای مراسم سخنرانی در دانشگاهها ضروری است.

شاهرخی تاکید کرد: در انتخاب سخنران ها از افرادی که بر اساس قانون از سخنرانی و فعالیت منع شده اند نباید دعوت شود و ورود این افراد در دانشگاهها و مساجد امکان پذیرنیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.