ساری،

شبکه های نا ایمن برق زیر ذره بین

شبکه های نا ایمن برق شناسایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در همایش مدیران و کارشناسان شرکت توزیع برق استان گفت: هدف گذاری تلفات انسانی در این شرکت صفر است و اصل در ایمنی ، پیشگیری از رخداد حوادث است.

وی افزود: در مجموعه شرکت توزیع برق مازندران کارهای بسیار خوبی برای ایمنی کارکنان ، پیمانکاران و مردم و شبکه صورت گرفته که می توان به راه اندازی موسسه آموزشی دانش که از کم سابقه ترین مراکز آموزشی کشور است اشاره کرد.

شهابی با بیان اینکه مدیران امورها ، روسای بخش ها و روسای بهره برداری باید معلم و مربی آموزش سیم بانان باشند، گفت: هر کسی که با برق کار می کند باید آموزش دیده باشد و مدیران و روسای بهره برداری امورها و بخش ها نقش تعیین کننده ای دارند و باید به جدّ پیگیر آموزش کارکنان باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از برگزاری جلسات تحلیل حوادث در ستاد شرکت و جلسات ذکر ایمنی در امورهای توزیع خبر داد و افزود: این جلسات از اهمیت بسیار زیادی برخورداراست و منفعت آن هم به سازمان و کارکنان و رشد توسعه جامعه بر می گردد.

شهابی به نکات مورد نیاز در خصوص خاموشی اماکن حساس پرداخت و گفت: در خصوص اماکن حساس باید یادآوری لازم به مسئولین نماید قبل از شروع بکار اشراف کامل به کد و فیزیک و آخرین تغییرات و نقطه یا نقاط تغذیه کننده شبکه داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.