گیلان؛

پیام تسلیت رییس مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت رحلت آیت الله رفسنجانی

رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی امروز به مناسبت رحلت آیت الله رفسنجانی پیام تسلیت داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ در پیام تسلیت اسدالله عباسی آمده است : بدون شک تاریخ، آیت الله هاشمی را شناسنامه انقلاب اسلامی می داند و این مرد بزرگ در دل ملت ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است : مردم انقلابی ایران اسلامی هیچگاه مجاهدت های آیت الله هاشمی را در عرصه های مختلف و حساس نظام از جمله تثبیت انقلاب و دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش نمی کنند که او چه شجاعانه و مدبرانه ایفای مسوولیت
کرد.

در پیام رییس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت نوشته شده است : رحلت آیت الله هاشمی رضوان الله تعاله علیه یادآور شهادت پیشتازان نهضت اسلامی چون شهیدان بهشتی ، مطهری ، مفتح ، رجایی ، باهنر و چمران است.

در بخشی از پیام اسدالله عباسی آمده است : دفتر زندگانی مملو از رشادت ها و خدمات انقلابی ، اسلامی و مردمی آیینه ای برای تاریخ و تجربه ای برای جوانان است.

در پایان این پیام آمده است : بی تردید تجلیل هاشمی تکریم انقلاب و رهبری است و ملت وفادار ایران اسلامی زحمات و تلاش های این مرد خستگی ناپذیر را فراموش نخواهند کرد و همواره او را به نیکی یاد خواهند نمود.


انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.