لرستان؛

برگزاری یادواره 68 دانش آموزشهید حمله موشکی به دبستان فیاض بخش بروجرد

یادواره 68 شهید دانش آموز حمله موشکی به دبستان فیاض بخش بروجرد روز دوشنبه در حسینیه ثارالله (ع) ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این یادواره با بیان اینکه خداوند مشتری معامله شهادت است گفت: شهدا راه 100 ساله را با جهاد در راه خداوند متعال یک شبه طی کردند.

مراد روشنی افزود: دشمنان در دوران دفاع مقدس همین که از رویارویی با رزمندگان اسلام عاجز می شدند دست خود را به خون کودکان مظلوم آلوده می کردند و امروز نیز در کشورهای منطقه مانند یمن و بحرین همین فجایع را تکرار می کنند.

وی گفت: ملت ایران و خانواده های شهدا با الگو قراردادن حماسه کربلا در روزعاشورا و تقویت روحیه ایثار، شهادت، صبر و بردباری باعث پیروزی در دفاع مقدس شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: لرستان 907 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است که بیشترین آنها متعلق به شهرستان بروجرد هستند.

وی گفت: از برنامه عمده و اساسی بنیاد شهید معرفی شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان است تا روحیه ایثار و شهادت همواره در بین جوانان زنده بماند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.