اهواز؛

نقش موثر آیت‌الله رفسنجانی درمبارزه با رژیم ستم شاهی

استاندار خوزستان گفت: همان طوری که در پیام مقام معظم رهبری عنوان شده است ایشان اشرافیت کاملی به مسائل کشور داشتند و در دوران انقلاب و مبارزه با رژیم ستم شاهی نقش موثر و برجسته‌ای داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا شریعتی ،استاندار خوزستان بیان داشت:آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از بدو آغاز فعالیت‌های انقلابی تا زمان رحلت از جایگاه حساسی در کشور برخوردار و به نوعی ایشان مخزن اسرار نظام و انقلاب اسلامی بود.

وی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: مرحوم  آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارای جایگاه بی‌بدیلی بودند و همان طوری که در پیام مقام معظم رهبری عنوان شده است ایشان اشرافیت کاملی به مسائل کشور داشتند و در دوران انقلاب و مبارزه با رژیم ستم شاهی  نقش موثر و برجسته‌ای داشتند.

 غلامرضا شریعتی افزود: در زمان مبارزه با رژیم ستم شاهی ایشان مخاطرات زیادی را به جان خریدند و برای موفقیت نظام از هیچ کوششی فروگذار نکردند. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همیشه در مسیر و خط امام عظیم‌الشان که پیرو خط الی‌الله بوده گام برداشتند.

استاندار خوزستان گفت: ایشان هیچ‌گاه از مسیر تعیین شده انحراف پیدا نکردند که همین ویژگی ایشان سبب شد در تمامی دوران فردی مورد وثوق مردم و حضرت امام(ره) باشند و از بهترین یاران امام و ولایت‌فقیه عنوان شوند. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از بدو آغاز فعالیت‌های انقلابی تا زمان فوتشان از جایگاه حساسی در کشور برخوردار و به  نوعی ایشان مخزن اسرار نظام و انقلاب اسلامی بودند.

وی تصریح‌کرد: حضرت امام(ره) در خاطراتی که بارها بیان کردند تاکید داشتند که ایشان در کنار مقام معظم رهبری باشند تا کارها بدون خدشه ادامه یابد همچنین با استفاده از تدابیر این دو بزرگ مسائل جاری و ساری نظام به درستی پیگیری شوند.

شریعتی بیان داشت: کاملا نقش ایشان برجسته بود و این برجستگی از هوش ایشان نشات می‌گرفت و این خصوصیات جدانشدنی سبب شد که ایشان همیشه خواهان خیر و صلاح نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با اشاره به حفظ وحدت در جامعه گفت: باید راهی که ایشان در طول این 38 سال را در پیش گرفتند مردم و مسئولان کشور در پیش بگیرند زیرا ایشان یکی از یاران بی‌بدیل و همسنگران مقام معظم رهبری بودند همچنین ایشان همیشه به دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) تمکین می‌کردند.

استاندار خوزستان بیان کرد: به منظور احترام و گرامیداشت یار انقلابی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری امروز از ساعت 9 تا 11 مراسمی در مسجد بقیه‌الله اهواز برگزار می‌شود و به احتمال زیاد برنامه دیگری برای بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار می‌کنیم که در صورت تایید اطلاع‌رسانی لازم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.