قم؛

کشتی گیرقمی برسکوی دوم ایستاد

نماینده استان در رقابت‌های کشتی فرنگی سربازان نیروهای مسلح سراسر کشور بر سکوی دوم ایستاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی سربازان نیروهای مسلح کشور در استان تهران برگزار شد تا نماینده استان قم در این مسابقات نمایش چشمگیری را از خود نشان دهد.
 
این مسابقات با حضور کشتی‌گیرانی از تمامی یگان‌های نظامی کشور در ورزشگاه آزادی به انجام رسید تا دو بنده پوش قمی به‌عنوان دومی این مسابقات دست یابد.
 
در رشته‌فرنگی مهدی قادری که تجربه‌های بسیار زیادی با حضور در میادین بین‌المللی به‌دست آورده بود تمامی حریفان را از پیش رو برداشت و به فینال مسابقات راه یافت.
 
کشتی گیر قمی در وزن 59 کیلوگرم در مرحله نهایی به مصاف میلاد تیموری از ناجا رفت که قبول شکست برابر این حریفان تهرانی به نشان نقره رسید.
 
در پایان این وزن آرش ترابی از تیم هوافضای سپاه بر سکوی سوم ایستاد، اکبر پور اکبری از ناجا چهارم شد و مقام‌های پنجم و ششم به علی جمال‌زاده دیگر کشتی‌گیر ناجا و میلاد زارعی دیگر عضو تیم هوافضای سپاه رسید.
 
پیکارهای فرنگی و آزاد در هشت وزن 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 به میزبانی خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری شد که در پایان‌بخش تیمی رشته‌فرنگی تیم‌های ارتش، ناجا، هوافضای سپاه و وزارت دفاع اول تا چهارم شدند.
 
سربازان ارگان‌های نیروی‌های مسلح سراسر کشور خود را در این مسابقات ارزیابی کردند وبرترین این ورزشگاه به اردوی های تیم ملی نظامیان دعوت خواهند شد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار