گرگان؛

پیام تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی

مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، ائمه جمعه، علما و روحانیان شیعه و سنی و مجمع نمایندگان گلستان در پیام هایی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را خسارتی جبران ناپذیر دانستند.

در این بیانیه تاکید شده است؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت ممتاز، چهره درخشان و یار همیشگی امام و  رهبر معظم  در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی بودند.

مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، ائمه جمعه و جماعات، علما و روحانیون، مدیران و مدرسان مدارس اهل سنت استان گلستان با صدور بیانیه ای ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

در بخشی از این بیانیه آمده است، ارتحال یار دیرین امام و رهبری و  استوانه مستحکم انقلاب اسلامی و مفسر قرآن کریم ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی خسرانی عظیم و ضایعه ای جبران ناپذیر است.

آیت الله هاشمی سرمایه ای عظیم برای انقلاب ، پشتوانه ای تکرار ناپذیر برای ملت بزرگ ایران و یاری وفادار برای امام و رهبری بود و با عروج خویش همه دوستداران انقلاب و وفاداران به این مرز و بوم را به سوگ نشاند.

انتهای پیام/ص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.