رئیس شورای عالی استان ها در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

رئیس شورای عالی استان ها در پیامی به نیابت از جامعه شورایی کشور درگذشت جانسوز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده وی تسلیت گفت.

رئیس شورای عالی استان ها در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، رئیس شورای عالی استان ها در پیامی به نیابت از جامعه شورایی کشور درگذشت جانسوز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده وی تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

اِنا لله وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعون
 
ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دانشمند بزرگ، عالم عالیقدر، مبارز نستوه و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) که عمر پربرکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه تمام تر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد، مایه تأسف، تأثر و تألم عمیق این جانب و جامعه شورایی سراسر کشور گردید.
 
این یار وفادار انقلاب و مردم، همواره و همیشه و در تمامی دوران های پرفراز و نشیب زندگی پرثمرش و در مسئولیت های حساس و خطیر خود در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و تعمیق انقلاب، تلاشی وافر داشتند و همواره با نگاهی ژرف و تیزبین که یکی از ویژگی های خاص آن فقید سعید بود. تاریخ معاصر ایران و جهان نقش و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را همواره به یاد خواهد داشت و بی شک مردم بزرگوار و فهیم ایران نیز قدردان تلاش های صادقانه آن بزرگمرد خواهند بود.
 
این جانب به نمایندگی از خانواده حدود 117 هزار نفری شوراهای اسلامی سراسر کشور، این ضایعه عظیم و دردناک را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که یکی از شاخص‌ترین یاران دیرین و صدیق خود را از دست دادند و به تمامی ملت شریف ایران و به خصوص همسر و فرزندان برومند وی تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن عزیز از دست‌ رفته علوّ درجات از درگاه حضرت احدیت خواستارم.
 
پایان پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار