گلایه میناوند از فراموش کردن پیشکسوت پرسپولیس+اینستاپست

مهرداد میناوند گفت: مثل کاظم سید علیخانی خیلی ها هستند پس بیایید آنها را دریابیم و اجازه ندهیم در خلوت خودشان به آخر برسند‌.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با انتشار عکسی از کاظم سید علیخانی در صفحه اینستاگرام خود از فراموش کردن عمو کاظم توسط اهالی فوتبال گله کرد و عنوان کرد: نزدیک به یک دهه برای پرسپولیس جنگید و از جان مایه گذاشت اما وقتی فوتبالش تمام شد ما هم او را از یاد بردیم و امروز برایش مرثیه سرایی می کنیم‌‌. 

وی نوشت:
"کاظم سید علیخانی عزیز و محجوب هم مظلومانه پر کشید و رفت. مدافع مستحکم دهه شصت که یکی از باسابقه ترین های تاریخ باشگاه بود. همه ما فراموشکاریم، همه ما زود از یاد می بریم و غرق در روزمرگی ها می شویم. کاظم سیدعلیخانی نزدیک به یک دهه برای پرسپولیس جنگید و از جان مایه گذاشت اما وقتی فوتبالش تمام شد ما هم او را از یاد بردیم و امروز برایش مرثیه سرایی می کنیم‌‌. کاظم سیدعلیخانی چیزی از پرسپولیس نبرد و همیشه مردانه زحمت کشید، مثل او خیلی ها هستند پس بیایید آنها را دریابیم و اجازه ندهیم در خلوت خودشان به آخر برسند‌. روحت شاد و قرین رحمت عمو کاظم."

گلایه میناوند از فراموش کردن پیشکسوت پرسپولیس

گفتنی است؛ کاظم سید علیخانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس روز (یکشنبه 19 دي) در سن 62 سالگی درگذشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار