ایلام؛

پیام تسلیت نمایندگان مردم استان

نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری روز دوشنبه پیام های تسلیتی صادر کردند.

پیام تسلیت نمایندگان مردم استان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سلام امینی رئیس مجمع نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت عالم مجاهد آیت‌اله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ ایران ماندگار است.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر ارتحال یار دیرین امام و رهبری مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر ملت شریف ایران را در حزن و عزا فرو برد بدون شک نقش بی‌بدیل و اثرگذار این راد مرد بزرگ و کهنه کار عالم سیاست در صحنه‌های سرنوشت‌ساز ملی و منطقه‌ای قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و به عنوان بخشی از تاریخ زرین انقلاب ماندگار خواهد بود.

این جانب این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامه برکاته و ملت شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور استان ایلام تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات الهی را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت جلال میرزایی نماینده مردم ایلام، چرداول، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان

انالله و اناالیه راجعون
ارتحال آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم.

بی شک نام هاشمی در تاریخ انقلاب اسلامی و ایران نامی ماندگار و جاودان است او سیاستمداری بود که با تکیه بر خرد وبا واقع بینی بر آن بود که تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و در راه عظمت و اعتلای این کشور تلاشی بی وقفه داشت.

در مقابل انتقادها و تخریب ها صبور بود، تعامل با جهان خارج را به منزله سازش نمی دانست منشاء خدمات ماندگاری در کشور شد که از جمله آنها پایان جنگ تحمیلی بود.

روحش شاد و یادش جاودان باد.

پیام تسلیت شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره

بسم ‌الله الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إلیه راجعون
وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یشْری نَفْسَهُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللَّهِ وَ اللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ
خبر رحلت آیت الله جناب آقای هاشمی رفسنجانی، یار دیرین حضرت امام و رهبری، همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی موجب تالم و تاثر گردید.

 آن مجاهد سفر کرده در طول مبارزات انقلابی خود در دوران رژیم ستم شاهی پهلوی رنج های بسیاری متحمل شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با قبول مسئولیت های خطیر نقش موثری در پیشبرد اهداف انقلاب داشت.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب، خاندان شریف هاشمی و مردم شهید پرور استان ایلام تسلیت عرض می‌کنم برای آن سفر کرده، آرزوی علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.