احداث فرودگاهی برای فرود هواپیماهای سنگین

معاون مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور از احداث باند دوم فرودگاه بین المللی کرمان به طول 4 هزار و 200 متر با قابلیت پذیرش هواپیماهای سنگین خبر داد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛باقریان از فرودگاه بین المللی کرمان به عنوان یکی از مهمترین فرودگاه های کشور یاد کرد و گفت: فرودگاه بین المللی کرمان در حقیقت مرکز کشور و جنوب شرق کشور را تغذیه و پشتیبانی می کند.
 
 
باقریان با تاکید براینکه باند فرودگاهی یکی از مشکلات فرودگاه بین المللی کرمان بود، افزود: با توجه به اهمیت موضوع، امکان تعطیلی فرودگاه برای بازسازی باند فعلی وجود نداشت که با مساعدت و پیگیری استاندار کرمان مقرر گردید باند دوم فرودگاه بین المللی کرمان به طول 4 هزار و 200 متر ساخته شود تا قابلیت پذیرش هواپیماهای سنگین را داشته باشد.
 
وی یادآورشد: امید می رود با بهره برداری از باند دوم فرودگاه بین المللی کرمان بتوان شاهد رشد و توسعه استان کرمان بود.

 پیرو هماهنگی های قبلی در خصوص باند دوم فرودگاه کرمان و اصلاح باند فعلی و توافقات قبلی جلسه‌ای در دفتر استاندار کرمان با حضور اعضا و پیمانکار شرکت محمدیان برگزار و پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید، با توجه به قرارداد قبلی فی مابین شرکت فرودگاه های کشور و شرکت محمدیان، عملیات اجرایی ظرف مدت حداکثر هفت ماه (در هفته دولت) به طول 4 هزار و 200 متر و عرض 60 متر با حجم سرمایه گذاری 40 میلیارد تومان انجام پذیرد.

منبع:ایسنا
انتهای پیام/
 
 

 
به گزارش ایسنا،
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار