شهرکرد؛

تسلیت نماینده شهرکرد، بن و سامان در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار امام و رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در پیامی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار امام و رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

با نهایت تأسف و تأثر ضایعه دردناک رحلت یار دیرین امام و رهبری، مجاهد خستگی نشناس، عالم متفکر و فقیه زمان شناس حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی از سنین نوجوانی و جوانی به عنوان یک روحانی انقلابی، کارآمد، متدین و متعبد از اصلی‏‌ترین افراد نهضت و از مبارزین جدی و پیگیر انقلاب شکوهمند اسلامی و از انصار مورد اعتماد امام راحل در دوران مبارزات و پس از آن بود.

توصیفات زیبای ایشان در کلام رهبری معظم انقلاب اسلامی همچون «هیچ کس برای من هاشمی نمی شود» گویای اثرگذاری این شخصیت ارزشمند در مقاطع حساس و عرصه های گوناگون در خدمت به نظام و انقلاب اسلامی است.

از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه الهی برای آن فقیه گرانقدر و صبر و اجر جزیل را برای بیت مکرم و دوستداران ایشان مسالت می نمایم.

گفتنی است: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام (ره) و رهبری، عصر روز گذشته یکشنبه 19 دی ماه 95 و در سن 82 سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.