گیلان؛

كشف بيش از 300 هزار مواد محترقه

بيش از 300 هزار عدد مواد محترقه در رشت کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئيس اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان گیلان از كشف 302 هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه در  رشت خبر داد.

سرهنگ علی يوسفی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز گيلان در پی كسب خبری مبنی بر توزيع مواد محترقه در يكی از صنف های شهر رشت موضوع را در دست بررسی قرار دادند.  
وی با بيان اينكه ماموران انتظامی با اقدامات پليسی به صحت گزارش ها پی برده و متهم را شناسايی كردند، افزود: اين متهم مواد محترقه مختلف را در بين نوجوانان و جوانان شهر رشت و صومعه سرا توزيع می كرد.

رئيس اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز گیلان با بيان اينكه ماموران پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی محل دپوی مواد محترقه را كشف كردند، ادامه داد: متهم در عملياتی غافلگيرانه حين تخليه محموله جديد كه از تهران وارد گيلان كرده بود، در يک واحد انباری دستگير شد.
 
اين مقام انتظامی خاطرنشان كرد: در بازرسی از اين انبار 302 هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه پر خطر به ارزش 80 ميليون ريال كشف شد. 

سرهنگ يوسفی با اشاره به اينكه در اين رابطه يک دستگاه وانت متعلق به متهم نيز توقيف شد، اضافه كرد: متهم با تشكيل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.
 


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.