تبریز؛

ارسال 454 اثر به سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی

دبیر اجرایی سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی از ارسال 454 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عزیزی راد، گفت: از این تعداد 416 اثر در بخش حرفه ای، 4 اثر در بخش جنبی و 34 اثر در بخش ویژه به این جشنواره ارسال شده است.
وی با بیان اینکه 92 نفر در بخش حرفه ای، 3 نفر در بخش جنبی و 21 نفر در بخش ویژه شرکت کرده اند، اظهار کرد: 110 اثر شامل مقاله، سرمقاله و یاداشت، 14 اثر عکس خبری، 13 اثر گرافیک و صفحه آرایی، 25 اثر خبر، 66 اثر مصاحبه و 113 اثر گزارش خبری و غیر خبری از جمله آثار ارسال شده در بخش حرفه ای به این جشنواره است.
دبیر اجرایی سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی با اشاره به استقبال خوب و کم نظیر اصحاب رسانه و مطبوعات استان از این جشنواره یادآوری کرد: بیشترین آثار ارسالی به این جشنواره در بخش گزارش خبری و غیر خبری و کمترین آثار در بخش جنبی ارسال شده است.
عزیزی راد، با بیان اینکه بخش جنبی شامل یک گرایش ' ارس؛ بستر ساز توسعه منطقه' است، ادامه داد: در بخش ویژه نیز 20 اثر مربوط به شعار سال 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل'، 7 اثر مربوط به احیای دریاچه ارومیه و 7 اثر هم مربوط به روابط عمومی های رسانه محور ارسال شده است.
علاقه مندان به شرکت در این رویداد رسانه ای می توانند برای ارسال آثار خود و اطلاع از شرایط ثبت نام به تارنمای www.azsh.pressfestival.ir مراجعه کنند.  
آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 20 دی اعلام شده است.
آذربایجان شرقی به ویژه تبریز از طلایه داران روزنامه و روزنامه نگاری در ایران اسلامی محسوب می شود و نخستین نشریه شهرستانی به زبان فارسی به نام 'تبریز' در دهه 1850 میلادی در این شهر منتشر شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.