یزد؛

شناسایی و تقویت توانمندیهای فن آورمحور

استاندار یزدگفت: با توجه به بهره مندی استان یزد از توانمندیهای فن آورمحور و دانش بنیان باید بخش هایی که قابلیت گسترش و پیشرفت دارند شناسایی و تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ میرمحمدی استاندار یزدگفت: شناسایی زمینه ها و همدلی تمام نهادهای فعال استان برای ایجاد مرکز شتابدهنده فضای موثری در شکوفایی ایده ها و تقویت مهارت ها به وجود می آورد که می توان الگوی این کار را به سایر حوزه ها نیز وارد کرد.

استاندار یزدافزود: ایجاد مرکز شتابدهند نوآوری در دانشگاه یزد را تقویت ارتباط دانشجویان با مهارت و فضای کسب و کار دانست و خاطرنشان کرد: توجه به تفکر و اندیشه برای کشور ارزش افزوده به همراه دارد و تقویت هم افزایی بر این مبنا پیشرفت های خوبی برای استان امکان پذیر می سازد.
 
 محمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان ضمن خیرمقدم به حضار و تشکر از همراهی همه مسوولان در ایجاد مرکز شتابدهنده نوآوری پیشگامان ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک کسب و کار های فناورانه منجر به ایجاد سود و رونق برای اقتصاد کشور شود.

 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد نیز در این جلسه ایجاد مرکز شتابدهی را الگوی موفق تعامل و مشارکت بخش دولتی و خصوصی بیان و افزود: این الگو می تواند برای جوانان و صاحبان ایده الگویی موفق و کاربردی باشد.

چهارمین جلسه شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعاتICTاستان در سال جاری با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان و اعضای این شورا در مرکز شتابدهنده نوآوری پیشگامان واقع در دانشگاه یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.