زاهدان

جشن انقلاب در مساجد استان برگزار می شود

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، جشن انقلاب در مساجد استان برگزار می شود.

جشن انقلاب در مساجد استان برگزار می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، حجت الاسلام مهدی پودینه سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان امروز(19 دی) در اولین جلسه اعضای کمیته مساجد و تقریب مذاهب ستاد دهه فجر استان بیان داشت: ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر سیستان و بلوچستان دارای 21 کمیته است که کمیته های مساجد و تقریب مذاهب دو کمیته ای هستند که به دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان واگذار شده است.

وی افزود: امسال همچون سنوات گذشته در ایام دهه فجر، جشن انقلاب در مساجد استان برگزار می شود.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنر مساجد استان با بیان اینکه جشن های دهه فجر با مشارکت مردم برگزار می شود، تصریح کرد: جشن انقلاب و مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر در 10 مسجد زاهدان به صورت محوری برگزار می شود که در این مساجد خدمات نظام تبیین و مسائل و مشکلات مردم در قالب پرسش و پاسخ با حضور مسئولان مورد بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام پودینه با اشاره به اینکه 210 جشن و مراسم گرامیداشت ایام دهه فجر در مساجد استان برگزار می شود، اضافه کرد: خواستگاه انقلاب مساجد بوده و انقلاب از همین مساجد شکل گرفته است.

این مقام مسئول بقای انقلاب اسلامی را در گرو مساجد دانست و خاطرنشان کرد: مساجد نقش اساسی در پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی داشته و دارند.

وی در ادامه بر مستندسازی ویژه برنامه های دهه فجر تاکید کرد و افزود: مستندسازی هر گونه فعالیت و اقدام در ایام الله دهه فجر از سوی مسئول دفتر نمایندگی زابل و رابطین دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری شهرهای استان الزامی است.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار