گیلان؛

گیلان، الگوی سایر استان ها در حقوق شهروندی

گیلان در زمینه اقدامات انجام شده در حقوق شهروندی، الگوی سایر استان هاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ دستیار رئیس‌ جمهوری در امور حقوق شهروندی امروز در رشت گفت: اقدامات خوبی در حوزه حقوق شهروندی در گیلان انجام شده که یکی از آنها، امر آموزش در مدارس است.

الهام امین زاده افزود: همچنین ابتکارات شایسته ای در گیلان انجام شده که یکی از آنها تربیت مربی آموزش حقوق شهروندی است و در جریان سفر به گیلان، حضور در این کارگاه ها و افتتاح این دوره های آموزشی را در برنامه داریم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع حقوق شهروندی، از مطالب مهمی است که دولت تدبیر و امید آن را دنبال می کند و رئیس جمهوری نیز به آن اهتمام دارد.

دستیار رئیس‌ جمهوری با بیان اینکه رشت، اولین مرکز استانی است که پس از رونمایی از منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهوری، به این شهر سفر کرده ام، گفت: ایرانیان داخل و خارج کشور و نیز سایر شهروندانی که در ایران زندگی می کنند از جمله کسانی هستند که حقوق شهروندی و منشور آن شامل آنها خواهد بود.

دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی، شب گذشته وارد استان گیلان شد.

حضور در گلزار شهدای رشت، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان، شرکت در کارگاه گفتمان سازی حقوق شهروندی، حضور در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مربی حقوق شهروندی و همچنین شرکت در نشست نقش رسانه ها و سازمان های مردم نهاد در گفتمان سازی حقوق شهروندی از برنامه های فردا امروز الهام امین زاده در سفر به گیلان است.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.