هشدار کوربین درباره وضع نامطلوب شبکه بهداشت و درمان انگلیس

رهبر حزب کارگر انگلیس با «رسوایی ملی» خواندن وضع نامطلوب بهداشت در این کشور، از نخست‌وزیر انگلیس خواست در اینباره توضیح بدهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس، درباره وضع نامطلوب شبکه بهداشت و درمان این کشور هشدار داد. 

صلیب سرخ انگلیس اخیرا از وضع شبکه ملی بهداشت و درمان این کشور به شدت انتقاد کرده است. همین انتقاد‌ها، جرمی کوربین یکی از سیاستمداران انگلیسی و از اعضای مجلس عوام انگلیس از حزب مخالف دولت را بر آن داشته است تا از ترزا می‌، نخست وزیر انگلیس، بخواهد در این زمینه توضیح بدهد. 

کوربین گفته است نخست وزیر انگلیس باید توضیح بدهد که چگونه می‌خواهد این مشکلات را در شبکه ملی بهداشت و درمان کشور حل کند. به گفته جرمی کوربین، که رهبر حزب کارگر انگلیس است، وضع شبکه ملی بهداشت و درمان، رسوایی ملی است و ترزا می‌باید مسئولیت این وضع را متقبل شود. 

 به گفته مسئولان صلیب سرخ انگلیس، شبکه ملی بهداشت و درمان این کشور به علت برنامه‌های دولت ترزا می‌در کاهش بودجه این بخش، با بحران انسانی مواجه است. یک سوم بیمارستانهای دولتی انگلیس مجبور شده‌اند خدمات درمانی خود را به علت این برنامه‌ها کاهش بدهند. باتوجه به افت شدید دمای هوا و افزایش سوانح مرتبط با سرما، این وضع مشکلات زیادی را برای بخش اورژانس بیمارستانهای انگلیس بوجود آورده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار