اهواز؛

آموزش 40 حرفه مهارتی به زندانیان خوزستان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان ازآموزش ۴۰ حرفه مهارتی در ندامتگاه‌های خوزستان در راستای آموزش حرفه به زندانیان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی ،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: به منظور ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به زندانیان و تربیت نیروی انسانی ماهر تاکنون تعداد 224 هزار و 944 نفرساعت در ندامتگاه های استان اجرا شد.

وی افزود: فعالیت آموزشی این بخش در 40 حرفه مهارتی از قبیل جوشکاری، دوزنده کیف چرمی با دست، پیرایش مردانه، رایانه کار ICDL درجه2، تعمیر ماشین های الکتریکی تک فاز و تعمیر لامپ های الکتریکی کم مصرف  برگزار شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه زندانی نباید بیش از مجازات حبس محرومیت دیگری را تحمل کند، گفت: باید با  استفاده از مهارت آموزی برای زندانیان فرصت‌های شغلی ایجاد کرد تا با سلامت ذهن، باور و رفتاری سالم به جامعه برگردند.

وی افزود: ارائه آموزش‌های مهارتی به زندانیان با توجه به نقش سازنده این آموزش‌ها در روحیه خودباوری آن‌ها سبب تأمین معاش آینده مددجویان می‌شود.

سواعدی بیان داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ندامتگاه‌های شهرستان‌های اهواز، دزفول، آبادان، رامهرمز، مسجدسلیمان، بهبهان، شوشتر و ماهشهر ارائه می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.