زمانی:امیدوارم تا پایان فصل نیروهای مورد نیاز را جذب کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:امیدوارم تا پایان فصل نیروهای مورد نیاز جذب تیم شوند و شاهد موفقیت تیم در آینده باشیم.

حسن زمانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت:در ابتدا باید بگویم در جلسه هیئت مدیره که هفته گذشته برگزار شد تمامی اعضا به این جمع بندی رسیدیم که مدیر عامل باشگاه و سرمربی تیم با اختیار کامل از سوی هیئت مدیره پروژه نقل و انتقالات را پیش ببرند و تا به این لحظه مذاکرات و مکاتبات لازم برای جذب بازیکنان مورد نیاز صورت گرفته و مسئولان تیم در حال جمع بندی نهایی هستند.

وی ادامه داد:فکر می کنم با توجه به زمان باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات مسئولان تیم بتوانند نیروهای مورد نیاز را برای تیم جذب کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر حمایت از کادر فنی توضیح داد:هیئت مدیره باشگاه برای اینکه تیم بتواند در برنامه های آتی نتیجه خوب بگیرد از کادر فنی حمایت خود را اعلام کرده و همچنان این حمایت ها ادامه خواهد داشت و امیدوارم شاهد موفقیت تیم در بازی های آینده باشیم.

وی درباره اینکه استقلال در صورتی که در جذب بازیکن ناموفق باشد چه راه کاری در پیش خواهد گرفت بیان کرد:ما به اندازه کافی بازیکنان خوب و با کیفیت داریم و از طرفی تاکید هیئت مدیره بر این بود که تیم برای نیم فصل دوم تقویت شود و به این ترتیب اگر در زمان باقی مانده مدیر عامل باشگاه و سرمربی بتوانند نیرو جذب کنند خوب است در غیر این صورت از همین نیروهایی که در تیم حضور دارند بهره می بریم.خوشبختانه نیروهایی که در تیم هستند تکاپوی لازم برای ادامه راه را خواهند داشت.

زمانی در خصوص وضعیت این روز های استقلال عنوان کرد:استقلال یک مسیری را طی کرد که در این مسیر هم موفق بود و در بعضی از قسمت ها ضعف داشت.به این ترتیب فکر می کنم با توجه به توانمندی ای که در کادر فنی و تیم نظاره گر هستیم از این پس شاهد موفقیت های پی در پی تیم باشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا بازیکنان استقلال به دلیل دریافت نکردند مطالبات در تمرینات حاضر نمی شوند پاسخ داد:چنین چیزی در باشگاه استقلال وجود ندارد و ما هم چنین برخوردهایی را قبول نداریم چرا که بازیکن باید تابع باشگاه باشد و اگر هم بازیکنی صحبتی درباره نحوه دریافت مطالبات خود دارد باید از راهی که پیش بینی شده به آن بپردازد نه اینکه به تمرین نرود و آن را تعطیل کند و من توصیه ام به سرمربی تیم این است که با این افراد برخورد قاطع داشته باشد و به طور حتم هیئت مدیره هم از این مساله حمایت می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریبرز
۰۱:۴۱ ۲۲ دی ۱۳۹۵
ما که از حذفی و از لیگ از قهرمانان اسیا حذف شدیمه دیگه دنبال چی هستیم نکنه امید داریم که تیم قهرمان بشه
آخرین اخبار