اشکان خطیبی در نشست خبری گروه‌های تلفیقی موسیقی فجر:

فعالیت ما کاور کردن محض نیست/ انتقاد آقای بازیگر از بلیت‌فروشی جشنواره

نشست خبری گروه موسیقی اشکان خطیبی در تالار وحدت برگزار شد.

فعالیت ما کاور کردن محض نیست/ انتقاد آقای بازیگر از بلیت‌فروشی جشنوارهبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشکان خطیبی خواننده حاضر در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در نشست خبری بخش‌های تلفیقی جشنواره موسیقی فجر گفت: کنسرت من و گروهم با اجرای من انجام می‌شود و از اینکه کنسرت به نام من بیان شده ناراحت هستم. در گروه ما ایده ها به شکل بداهه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ما کاور کردن محض نیست و سعی کردیم با شیوه نوین و جذاب آثار را اجرا کنیم.
 
خطیبی افزود: از بابت بلیت فروشی کمی انتقاد دارم. تمامی بلیت‌ها باید به شکلی در سایت تخصصی موسیقی تلفیقی فروخته می‌شد. البته وجود نواقص طبیعی است و امیدواریم در سال های آینده مشکلات حل شود. نسبت به دستمزد و انتخاب سالن نیز انتقاد دارم. در هر صورت دور هم بودن در این جشنواره برایم از همه چیز مهم تر بود.

رمضان آهنگساز این گروه هم گفت: خطیبی خواننده بسیار خوبی است و با وجود کار در طراحی‌ها و نقاشی‌های همزمان با اجرا بهترین اتفاقات خواهد افتاد.

کارگردان گروه موسیقی اشکان خطیبی نیز از فعالیتشان گفت و بیان کرد: سعی کردیم با اضافه کردن رنگ و نقاشی موسیقی تاثیر گذار تری را اجرا کنیم. ساز و اجرا و نقاشی در این اجرا همزمان انجام می شود.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار