پشت‌خط زن تيم ملی واليبال بانوان:

فاصله زيادی تا لژيونر شدن ندارم/ اميدوارم گيوه زودتر رضايت‌نامه بگيرد

برهانی گفت: اقدامات لازم جهت حضور در بلغارستان را انجام داده‌ام و فاصله زيادی تا لژيونر شدن ندارم.

مائده برهاني در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث حضورش در ليگ واليبال بلغارستان، گفت: به اعتقاد من اين اتفاق می تواند گامی بزرگ در راستای موفقيت‌های بعدی و انگيزه در بين دختران واليبال باشد. 

وی ادامه داد: رضایت‌نامه‌ام را گرفته ام و در حال حاضر در انتظار هماهنگ شدن‌های بعدی با شورای برون مررزی هستم تا به بلغارستان بروم. در واقع فاصله زیادی با این تیم ندارم. 
 
برهانی با اشاره به اینكه مسئولان بانك سرمایه و سرمربی‌اش همكاری لازم را درباره این موضوع انجام داده‌اند، گفت: خیلی خوشحالم كه در تیمی حضور داشتم كه تا این حد تفكری حرفه‌ای داشتند. واقعا باید از مربی خوب تیم ، میترا شعبانیان هم تشكر ویژه داشته باشم كه موفقیت و پیشرفت من رو به نتیجه گرفتن تیمش ارجحیت داد.  
 
پشت‌خط‌ زن ملی‌پوش بانك سرمایه افزود: امیدوارم در صورت قطعی شدن حضورم در لیگ بلغارستان بتوانم نماینده خوبی برای والیبال و ورزش بانوان باشم. حجاب من در این تیم اروپایی قطعا مسئولیتم را سنگین‌تر می‌كند زیرا باید از توانمندی و حیثیت همه دختران مسلمان دفاع كنم. 
 
وی درباره شرایط زینب گیوه، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی والیبال بانوان، گفت: امیدوارم كه این بازیكن هم خیلی زود رضایت‌نامه‌اش را بگیرد و بتواند به تیم شومن كلاب بپیوندد. در حال حاضر هنوز موفق به گرفتن رضایت‌نامه‌اش نشده است.  به هر حال این اتفاق وجهه خوبی برای والیبال بانوان خواهد داشت و نباید این را نادیده گرفت. 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار