کرمانشاه؛

برگزاری دوره تربیت مربی استعدادیابی ورزشی

مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با تربیت مربی استعدادیابی ورزشی، منتظر پدیده های جدید در ورزش کشور باشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رامین طباطبایی در خصوص دوره تربیت مربی استعدادیابی ورزشی گفت: به منظور تقویت نیروهای انسانی متخصص استعدادیاب در ورزش کشور برای نخستین بار دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با همکاری پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به تربیت مربی استعدادیابی ورزشی زیر نظر اساتید مجرب ورزش کرده است.

وی اظهار داشت: باتوجه به تمرکز وزارت ورزش و جوانان به فرآیند استعدادیابی در جامعه ورزش و تاسیس کانون های استعدادیابی ورزشی در کشور، تقویت استعدادیابی فدراسیون ها ی ورزشی و استفاده از تمامی ظرفیت های علمی، در همین راستا دوره تربیت مربی استعدادیابی ورزشی پیش بینی شده است.

طباطبایی درخاتمه گفت: با ورود مربیان متخصص استعدادیاب به متن ورزش کشور تحولی بزرگی در شناسایی و جذب مستعدین در رشته های مختلف ورزشی در آینده نه چندان دور شاهد خواهیم بود و راه توسعه ورزش قهرمانی هموارتر خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.