رشت؛

دستگيری اعضای دو باند جعل عنوان و كارچاق كنی

اعضای دو باند جعل عنوان و كارچاق كنی در گیلان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛در پی گزارشات مردمی اعضای دو باند جعل عنوان و کارچاق کنی توسط عوامل حفاظت اطلاعات دادگستری استان گیلان دستگیر شد.

اعضای این دو باند با شناسایی افراد متمول مالی و با سوء استفاده از جایگاه برخی مقامات و تقرب به آنها و جلب اعتماد آنان به نام دستگاه قضایی اخاذی می نمودند.

این افراد متخلف و سودجو با صحنه سازی و تشویش اذهان پس از به دام انداختن متمولین، به اخاذی و کلاهبرداری های کلان چند صدمیلیونی از این افراد می پرداختند.

از ابتدای امسال تاکنون چندین باند دلالی و کارچاق کنی در تعدادی از حوزه های قضایی و سازمانهای تابعه شناسایی و دستگیر شده اند و بخشی از وجوه کلانی که برخی ازاین افراد به ناحق تصرف کرده بودند به صاحبان آنها برگردانده شد و با تشکیل پرونده قضایی این افراد توسط دادگاه محترم به اشد مجازات محکوم گشته اند.

در این راستا حفاظت اطلاعات ارشد دادگستری استان گیلان با دستگیری این افراد اعلام کرد: با تمام کسانی که بخواهند با سوء استفاده از ناآگاهی مردم و با ادعای کذبِ داشتن اختیارات واهی و ارتباط با مسئولان دستگاه قضایی از ارباب رجوع، خانواده متهمان و زندانیان سوء استفاده نمایند برخورد قاطع قانونی خواهد داشت.

در این راستا حفاظت اطلاعات ارشد دادگستری استان گیلان از مردم ولایت مدار و انقلابی استان گیلان انتظاردارد که در صورت مشاهده و یا استماع اخباری مرتبط با دستگاه قضایی همچون روال گذشته، مراتب را از طریق تلفن گویای حفاظت اطلاعات دادگستری استان گیلان به شماره ۱۵۸۰_۰۱۳ اعلام کنند.  


انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.