اصفهان؛

مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) در بافران

بافران در شب میلاد یازدهمین گل بوستان امامت و ولایت غرق در شادی و نور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع بافران برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام بهزاد حبیبی استاد حوزه و دانشگاه با بیان سخنانی پیرامون شخصیت امام حسن عسكري (ع) به اهمیت تقوای الهی در همه کارها عنوان نمود و گفت : کسی که در دینش ، پارسا و در گفتارش راستگو باشد و امانت را ادا کند با مردم به خوشرویی سخن بگوید این خصوصیت فرد باتقواست.
وی افزود : امروز وظیفه همه ما جلب کردن دوستی ها برای اهل بیت و دور کردن زشتی ها از ایشان است .
استاد حوزه و دانشگاه حلال بودن رزق را از دیگر موارد تقوای الهی دانست و بیان کرد : دنبال روزی حلال رفتن را باعث تقویت دین می شود و کسانی که از رزق حرام پرهیز نمی کنند خیال می کنند اگر از مال حرام صرف نظر کنند کمبودی در معاششان پدید می آید و سخت محتاج و گرفتار می شوند.
وی از دیگر توصیه های امام حسن عسکری (ع) را به زینت داشتن اشاره نمود و اضافه کرد: آن حضرت بارها توضیه کردند مایه زینت باشید و ﻧﻪ ﻣﺎﻳﻪ ننگ ﻣﺎ  و ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﻧﻴﮑﻮ ﺳﺨﻦ ﺑﮕﻮﻳﻴﺪ ﻭ ﺯﺑﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻧﮕﺎﻩ ﺩﺍﺭﻳﺪ ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﻱ ﺑﻴﻬﻮﺩﻩ ﻭ ﺳﺨﻨﺎﻥ ﺯﺷﺖ ﺑﺎﺯ ﺩﺍﺭﻳﺪ.
حجت الاسلام حبیبی در پایان افزود: در سايه محبت و ولايت، انسان آرام می‌گيرد و لازمه مودت خداوند نيز مودت اوليای الهی است.
گفتنی است در این مراسم اهدای جوایز و مولودی خوانی برنامه هایی بود که توسط کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) مسجد جامع بافران برگزار شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.