رئیس هیئت وزنه برداری سیستان و بلوچستان:

در فقر مالی به سر می بریم

رئیس هیئت وزنه برداری سیستان و بلوچستان گفت:المپیک پیشکسوتان وزنه برداری جهان را در نبود اسپانسر و منابع مالی از دست می دهیم.

اسحاق نارویی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بخش خصوصی و کارخانجات بزرگی مثل سیمان سیستان و سیمان خاش و منطقه آزاد چابهار می توانند با اسپانسری ورزشکاران، از دغدغه های آنان کاسته و در افتخار آفرینی آنها برای استان و کشور سهیم باشند.

وی با بیان اینکه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ورزشکاران حمایت های ویژه ای می کند، گفت: با حمایت سپاه سلمان و اداره ورزش و جوانان استان، ورزشکار وزنه بردار استان با دوبنده شهید خزایی به مسابقات المپیک پیشکسوتان وزنه برداری که از مهمترین رویدادهای ورزشی است اعزام می شود.

این وزنه بردار پیشکسوت استان با انتقاد از منطقه آزاد چابهار گفت: نمی دانم چرا ورزشکاران استان مورد حمایت نهادهای استان قرار نمی گیرند و نهادی مثل منطقه آزاد به تیمی در خارج استان میلیون ها تومان پول می دهند که تنها در یک فصل به فعالیت می پردازند.

وی در ادامه با اشاره به سخن استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص تخصیص یک درصد از اعتبارات دستگاه ها به ورزش، تاکید کرد: ما هرچه به نهادها مراجعه می کنیم می گویند اعتبار ندارد، اگر اعتبار ندارند پس این اعتبارات کجا هزینه می شود؟ اگر این یک درصد اعتبارات به ورزش اختصاص داده می شد ورزشکاران استان دغدغه نداشتند و کاسه گدایی دستشان نمی گرفتند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار