واکنش خواجه امیری به توهین کاربران +عکس

احسان خواجه امیری، با انتشار پستی در اینستاگرامش نسبت به توهین کاربران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ کشورمان و فرزند ایرج خواجه امیری خواننده پیشکسوت در پست‌ اینستاگرامی خود نسبت به توهین کاربران به پست منتشر شده اش واکنش نشان داد.

چند روز گذشته احسان خواجه امیری سالروز تولد پدرش، ایرج خواجه امیری را در صفحه خود تبریک گفت و نوشت: "امروز تولد پدر عزیزمه دیروزم تولد مادرم بود این اولین بار هست که روز تولدشون کنارشون نیستم خدا سایه شون رو بالای سرم نگه داره".

واکنش خواجه امیری بعد از تبریک اینستاگرامی تولد پدرش + اینستاپست

اما بعد از انتشار این پست تعدادی از کاربران در زیر پست وی کامنت های نامناسبی را درج کردند؛ پس از این اتفاق وی با انتشار پستی دیگر نسبت به این توهین ها واکنش نشان داد و نوشت: "خجالت میکشم از خوندن بعضی از کامنت ها چی شد که ما به اینجا رسیدیم؟ با بی احترامی کردن و مسخره کردن اعتقاد های هم میخندیم. این عکسی بود که امروز گذاشتم بگم ما ملتی هستیم که اینجوری در کنار هم زندگی می کردیم ولی به خاطر کامنت های زشتی که نوشته شد مجبور شدم پاکش کنم.

اینجا ایران، آبادان؛ جایی که مسجد و کلیسا در همسایگی هم هستن چون دیدم بعضی ها دارن زیر عکس پدرم که پست قبلی هست کامنت میدن گفتم راحت باشن اینجا"


واکنش خواجه امیری بعد از تبریک اینستاگرامی تولد پدرش + اینستاپست


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار