خلعتبری و لک نمی توانند سایپا را مقابل ماشین سازی همراهی کنند

2 بازیکن جدید تیم سایپا تا زمانی که قرارداد خود را با این تیم ثبت نکنند،نمی توانند برای نارنجی پوشان پایتخت به میدان بروند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران جزء تیم های فعال در بازار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر محسوب می شود. این تیم تاکنون با ایوب کلانتری، محمدرضا سلیمانی، حامد لک و محمدرضا خلعتبری به توافق قطعی رسیده اما از میان آن ها تاکنون فقط قرارداد کلانتری و سلیمانی در هیئت فوتبال استان تهران ثبت شده است.

سایپا در حال حاضر برای ثبت قرارداد خلعتبری و لک هیچ جای خالی در فهرست نفرات خود ندارد. البته با فسخ قرارداد الساندرو فیلیپ دروازه بان برزیلی آسیب دیده این تیم و مسعود حسن زاده که از ماشین سازی تبریز و لیگ یونان پیشنهاد دارد، 2 بازیکن جدید نارنجی پوشان پایتخت می توانند قرارداد خود را با این تیم ثبت کنند.

با این وجود به احتمال فراوان در صورتی که مراحل فسخ قرارداد حسن زاده و فیلیپ تا فردا قطعی نشود خلعتبری و لک در بازی با ماشین سازی که یک شنبه هفته جاری برگزار می شود، نمی توانند تیم جدید خود را همراهی کنند.

از طرفی عزت اله پورقاز مدافع ملی پوش سابق استقلال خوزستان هم که تا حدی برای پوشیدن پیراهن سایپا با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده تنها در صورتی می تواند با خودروسازان قرارداد قطعی ببندد که از میان مهدی بدرلو، ابراهیم شکوری و رینالدو سه بازیکن مازاد سایپا قرارداد یک بازیکن فسخ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار