مروی بر اخبار نقل و انتقالات اروپا

ازپیوستن اوبی میکل به تیانجین تا گفتگوی من یونایتد با گریزمان

در این گزارش مهمترین اخبار مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ های اروپایی را مرور می کنیم.

ششمین روز از فصل نقل و انتقالات زمستانی را در حالی سپری می کنیم که  جان اوبی میکل هافبک نیجریه ای چلسی  با دستمزد هفتگی 140 میلیون پوند،به طور رسمی به باشگاه تیانجین تدا پیوست و علاوه بر این، خبرهای تایید نشده و غیر رسمی در مطبوعات به چشم می خورد که در این گزارش آنها را مرور می کنیم. 
وستهام برای خرید جرمین دفو مهاجم گلزن ساندرلند ، پیشنهاد خود را با دو برابر افزایش به 13 میلیون پوند رساند تا به این ترتیب سران ساندرلند را برای فروش این بازیکن جلب کند.
ممفیس دپای ممکن است تا پایان فصل در منچستر یونایتد بماند زیرا  رم  و نیس دو باشگاه علاقه مند به جذب او  قادر نیستند مبلغ 20 میلیون پوند مدنظر یونایتد و دستمزد هفتگی 90 هزار پوند را به دپای بپردازند.
پس از پیوستن چند بازیکن سرشناس به سوپر لیگ چین با قرارداد های نجومی ،دولت چین از "سرمایه گذاری غیر منطقی"  در فوتبال این کشور به شدت انتقاد کرده و قول داد " خریدهای گران قیمت را محدود و قانونمند کرده و محدودیت های منطقی بر درآمد  هنگفت بازیکنان اعمال کند" که  این می تواند نشانه پایان ریخت و پاش چینی ها برای خرید ستاره های خارجی فوتبال باشد.
میدلزبورو برای فروش جوردن رودز مهاجم خود به استون ویلا از آنها حداقل10 میلیون پوند خواسته است.
باشگاه منچستریونایتد برای جذب  آنتوان گریزمان  ستاره فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با این بازیکن وارد گفتگو شد. آنها قصد دارند به او همانند پل پوگبا،هافبک فرانسوی تیمشان، 220  هزار در هفته دستمزد بدهند.
خوزه مورینیو که  برای خرید ویکتور لیندلوف از بنفیکا به بن بست خورده، برای جذب  کاستاس مانولاس مدافع یونانی رم پیشنهادی 32 میلیون پوندی ارائه کرده است .
آرسنال علاقه مند به جذب آندره بلوتی مهاجم تورینو است، اما درخواست 50 میلیون پوندی باشگاه ایتالیایی باعث عقب نشینی توپچی ها شده است.
مورینیو از سران منچستر یونایتد خواسته  قرارداد مایکل کریک را که تابستان 2017 به پایان می رسد، 12 ماه دیگر تمدید کنند.
ژاوی ستاره سابق بارسلونا معتقد است سوپر لیگ چین به خرید بازیکنان برجسته در اوج زندگی حرفه ای آنها ادامه خواهد داد و ممکن است به  سلطه فوتبال اروپا پایان دهد.
سلتیک یپیشنهاد 20 میلیون پوندی وستهام را برای موسی دمبله رد خواهد کرد آنها برای فروش این بازیکن 30 میلیون پوند می خواهند.
جرمین دفو مشتاق است به باشگاه دوران کودکی خود یعنی وستهام برگردد و این تیم هم  آماده ارائه قراردادی دو و نیم ساله به ارزش  100 هزار پوند در هفته برای این مهاجم است. 
منچستر یونایتد برنامه های انتقال بازیکنانش تا تابستان مسکوت خواهد گذاشت،هرچند که  انتظار می رود مورگان اشنایدرلین و ممفیس دپای دو بازیکن این تیم، این ماه یونایتدها را به مقصد  اورتون را ترک کنند.
اورتون  قصد دارد پیشنهاد اولیه 19 میلیون پوندی خود را برای مورگان اشنایدرلین افزایش دهد.
پس از پیوستن ویلفرد زاها بازیکن  ساحل عاجی کریستال پالاس به تیم ملی کشورش برای شرکت در جام ملت های آفریقا، بعید به نظر می رسد، تاتنهام در پنجره نقل و انتقالات ژانویه پیشنهاد جدیدی برای خرید این بازیکن ارائه کند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.