ایلام؛

نیازمندی جامعه به فضای شاد و نشاط آور

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه امیرالمومنین (ع) اعلام کرد : برای کاهش آسیب های اجتماعی و نیز تخلیه هیجان های درونی اجرای برنامه های شاد در جامعه ضروری است.

نیازمندی جامعه به فضای شاد و نشاط آوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ جوهر خالدی گفت : باید از فضاهای عمومی که محل تجمع مردم است همچون بوستان ها و شهربازی ها برای اجرای برنامه های سالم و نشاط آور برای مردم استفاده شود.

وی افزود: سپاه و بسیج به همین منظور در برخی شهرستان ها با مشارکت خود مردم اقدام به برگزاری برنامه های شاد از جمله مسابقات ورزشی، بومی، محلی، فرهنگی، تفریحی، هنری و مذهبی کرده که با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شده است.

سرهنگ خالدی یادآور شد: برای سال آینده معاونت فرهنگی سپاه استان ایلام در جهت ایجاد بسترها و فضاهای شاد و خاطره انگیز برای خانواده ها به ویژه قشر جوان و نوجوان برنامه های ترکیبی متعددی در دست تدوین دارد.

وی تاکید کرد: باید برای تقویت روحیه نشاط و شادابی در جامعه از ظرفیت خود مردم و استعدادهای آنها نیز بهره گیری شود که در این ارتباط نظر معتمدان محلی و جلب مشارکت هنرمندان و ورزشکاران مستعد موثر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.