روسیه نیروهای خود را از سوریه خارج می‌کند

ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد این کشور عقب‌نشینی نیروها و تجهیزات نظامی خود را از سوریه آغاز کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد این کشور عقب‌نشینی نیروهای خود را از سوریه آغاز کرده است.

خبرگزاری تاس به نقل از رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد: «بر اساس تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور و فرمانده کل نیروهای مسلح روسیه، وزارت دفاع روند کاهش تعداد نیروهای نظامی‌اش را در سوریه آغاز کرده است.»

وی افزود: ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف، که برای اجرای عملیات در سوریه در دریای مدیترانه مستقر شده است، اولین تجهیزات جنگی است که به روسیه بازمی‌گردد.

در همین‌ حال خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از ژنرال آندری کارتاپولوف، از فرماندهان ارتش روسیه در سوریه نوشت طی بیش از 2 ماه گذشته، خلبانان نیروی دریایی روسیه 420 پرواز (از جمله 117 پرواز در شب) در سوریه صورت داده و 1 هزار و 252 موضع تروریستی را هدف قرار دادند. 

پوتین ماه گذشته اعلام کرد روسیه بر اساس آتش‎بس صورت گرفته میان معارضین مسلح و دولت سوریه، موافقت کرده است تا نیروهای نظامی خود را در سوریه کاهش دهد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۸:۲۷ ۱۸ دی ۱۳۹۵
چقدر روسیه ساده است از این موضوع نشان می دهد ما اگر روری یک قرص نان هم بخوریم باید روی پای خودبه ایستیم وهرچه در توان داریم قدرت نظامی خود زیاد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۰۶ ۱۸ دی ۱۳۹۵
چرا به این زودی میری//یه چایی دیگه میخوردی
آخرین اخبار