ساری؛

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله فاضل استرآبادی در بابل

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله فاضل استرآبادی عصر دیروز در مدرسه فیضیه مازندران روستای سلطان محمد طاهر بابل برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام والمسلمین معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ساده زیستی و عمل به علم را از ویژگی های مهم این عالم ربانی دانست و گفت : آیت الله فاضل با تأسیس حوزه علمیه فیضیه و تربیت طلاب اثر ماندگاری برای خود به یادگار گذاشت .

وی ولایت مداری ، خدمت به مردم و مجاهدت را از ویژگی های دیگر مرحوم آیت الله فاضل استرابادی دانست و افزود : یکی از نشانه های توفیقات علما این است که در ارایه دین خدا و وعده های الهی به مردم موفق باشند .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آیت الله فاضل از خانواده متدین و با فضلیت بود، گفت : آن مرحوم با تقدیم فرزند شهید خود به اسلام همواره دغدغه سربلندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشت .

آیت الله محمد فاضل استرابادی نماینده مردم شهرستان بابل در دوره اول مجلس شورای اسلامی ، موسس حوزه علمیه فیضیه مازندران بود که ششم آذر درگذشت و بنابر وصیت خود در قبرستان وادی السلام نجف اشرف به خاک سپرده شد .

این مراسم با حضور صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ربیع فلاح استاندار مازندران ،ائمه جمعه و جماعات و مردم برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار