مروارید تشریح کرد؛

برنامه‌هاى استان ایلام برای برگزارى انتخابات 96

استاندار ايلام برنامه‌هاى استان متبوع خود را به منظور برگزارى انتخابات تشریح کرد.

برنامه‌هاى استان ایلام برای برگزارى انتخابات 96محمدرضا مرواريد استاندار ايلام در گفت و گو با خبرنگار دولت گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان در تشريح برنامه هاى استان متبوع خود به منظور برگزارى انتخابات اظهار داشت: احكام اعضاى ستاد انتخابات استان ارائه شده و امروز هم نخستين جلسه ستاد انتخابات استان تشكيل شد.

وى با اشاره به تغيير فرمانداران و بخشداران ايلام تصريح كرد: تغييرات مورد نظر در استان انجام شده است همانطور كه ميدانيد همواره اين تغييرات وجود داشته اما با نزديك شدن به زمان انتخابات، اقدامات و تغييرات لازم با روندى مضاعف اعمال ميشود.

مرواريد گفت: بر اساس اطلاعيه وزارت كشور تا 15 دى ماه فرصت جابه جايى و تغيير فرمانداران و بخشداران در نظر گرفته شد بر اين اساس تغييرات لازم در استان ايلام هم طى چند روز گذشته صورت گرفت.

استاندار ايلام درباره جزىيات جلسه ستاد انتخابات متذكر شد: در اين جلسه مباحث مربوط به زيرساختهاى انتخابات مورد بررسى قرار گرفت.

وى ادامه داد: روز دوشنبه با فرمانداران استان جلسه خواهيم داشت و مباحث مربوط به انتخابات در اين جلسه مطرح خواهد شد از اين رو در تلاشيم جلسات ستاد انتخابات را هم بصورت هفتگى برگزار كنيم.

مرواريد با اشاره به بودجه برگزارى انتخابات در كشور خاطرنشان كرد: براساس پيشنهاد وزارت كشور سقف بودجه انتخابات در كشور ٤٧٠ ميليارد تومان در نظر گرفته شده كه البته اين موضوع هنوز نهايى نشده و منتظر اقدامات سازمان برنامه و بودجه در اين مورد هستيم.

 انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار