واعظی در شهرستان رودسر:

دولت تدبیر و امید دولت جناحی نیست

وزیر ارتباطات:در کشور شاهد این هستیم که عده ای در حال استفاده از تریبون های رسمی و غیر رسمی هستند تا دولت را وارد حاشیه کنند.

دولت تدبیر و امید دولت جناحی نیستبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  وزیر ارتباطات در شهرستان رودسر گفت: در هفته دولت که خدمت مقام معظم رهبری بودیم، فرمودند این دولت که از ابتدا به دنبال توسعه و حل مشکل مردم بوده در سال انتخابات بر خدمت گذاری به مردم تاثیر نگذارد که به دیده منت قرار دادیم ولی در کشور شاهد این هستیم که عده ای در حال استفاده از تریبون های رسمی و غیر رسمی هستند تا دولت را وارد حاشیه کنند.

محمود واعظی وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر با ذکر این مطلب افزود: دولت و مجلس اهتمام جدی برای خدمت رسانی به مردم دارند  به همین دلیل از ریاست مجلس، اعضای هیات مدیره و نمایندگان مجلس تشکر و قدردانی می کنم که سه شیفت کار می کنند تا برنامه ششم توسعه را به تصویب برسانند و بلافاصله بودجه سال 96 را بررسی کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت در سه و نیم سال گذشته سیاست توسعه ای را در پیش گرفته است، اظهار کرد: دولت تلاش کرده تا مشکلاتی که از قدیم و حاصل بدعهدی دیگران بوده، بدون اینکه کسی را متهم کند، با حمایت ملت و مقام معظم رهبری و با بهره از مشورت میان قوا بتواند حل کند.
وی آرامش حاکم بر کشور را حاصل همین هماهنگی و مدیریت مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: در منطقه ای زندگی می کنیم که کشورهای پیرامونی یا درگیر تنش و بحران هستند و یا درگیر اقدامات تروریستی و اندیشه های تکفیری که باید قدردان هوشمندی رهبری باشیم که به گفته کسانی که ما را به بی ثباتی منطقه متهم می کردند، امروز به دنبال این هستند که با کمک ایران امنیت و صلح را در منطقه بیاوریم که باید سپاس گذار جوان ها، مردم و نیروهای مسلح باشیم که با حضور در مقابل با داعش و تروریسم مرزها را امن نگه داشته اند.
واعظی داعش را دست پرورده صهیونیسم و آمریکا دانست و تصریح کرد: کسانی که فضایی بوجود آوردند که مسلمانان کشته شوند حتما در خط امریکا و صهیونیسم هستند.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم دولت جناحی و حزبی نیست اظهار کرد: هم اکنون به عنوان یک بازیگر فعال در منطقه است و امیدواریم خدا به همه ما کمک کند تا همبستگی را حفظ کنیم و باید یاد بگیریم زمان انتخابات رقابت سالم داشته باشیم و به آنچه مردم تصمیم می گیرند سر تعظیم فرود آوریم.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.