شهرکرد؛

دوره آموزش علمی تخصصی مداحی برگزار می شود

مسئول بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزش علمی تخصصی مداحی اهل بیت (ع) به سبک جدید خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الله کیانی گفت: دوره آموزش علمی تخصصی مداحی اهل بیت (ع) به سبک جدید و با رویکرد تربیت ستایشگران انقلابی و بصیر برگزار می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی شامل 6 ترم سه ماهه با صدور مدرک معتبر برای قبول شدگان هر ترم در سه سطح نوگلان حسینی (7 تا 13 سال)، نوجوانان (14 تا 20 سال) و جوانان (21 تا 35 سال) می باشد.

کیانی ادامه داد: صدا سازی و الفبای موسیقی (سلفژ) در مداحی و آموزش ردیف های آوازی، اصول و فنون مداحی و مجلس داری، نوحه خوانی، شعر شناسی، تاریخ، مقتل شناسی،‌ اخلاق و آداب حرفه ای، مخاطب شناسی و ... از عناوین این دوره آموزشی است.

وی اضافه کرد: مهلت ثبت نام در این دوره تا 25 دی ماه جاری می باشد.

کیانی از علاقمندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر در بخش برادران، از ساعت 16 تا 18 روزهای زوج به نشانی شهرکرد، خیابان سعدی، کوچه 67، روبروی مسجد صاحب الزمان (عج)، اتحادیه دانش آموزی، و در بخش خواهران، از ساعت 15 تا 17 روزهای زوج به نشانی شهرکرد، خیابان ملت، روبروی مسجد جامع، پایگاه حضرت صدیقه کبری (س) مراجعه کنند.

به گفته وی؛ این دوره آموزشی با همکاری سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و کانون مداحان و شعرای آیینی استان چهارمحال و بختیاری، زیر نظر معاونت آموزش سازمان بسیج مداحان کشور با حضور اساتید مجرب و متعهد کشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار